O FIRMIE
Agencja Celna AKCES prowadzi swą działalność przy Mazowieckim Urzędzie Celno – Skarbowym, Oddziale Celnym w Radomiu. Firma powstała w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie podmiotów gospodarczych dokonujących wymiany towarowej z krajami UE oraz spoza niej.
Naszym podstawowym zadaniem jest kompleksowe reprezentowanie interesów klienta przed organami celno – skarbowymi w Polsce.
Wiemy, iż każdy klient potrzebuje szybkiej i fachowej obsługi, dlatego też każdy jest przez nas traktowany w myśl zasady
“Nasz klient, nasz Pan”.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów

Nasza działalność opiera się głównie na roli przedstawiciela podmiotów gospodarczych i osób fizycznych w kontaktach z administracją celno – skarbową. Ten rodzaj usług to istotny element ułatwiający obrót towarowy z zagranicą.
Ustanowienie takiego przedstawicielstwa następuje na mocy udzielenia pełnomocnictwa.
Wszyscy nasi pracownicy posiadają uprawnienia agenta celnego wpisanego na listę Ministerstwa Finansów.
Atutem naszej firmy obok wiedzy, doświadczenia i profesjonalizmu jest dostosowywanie się do indywidualnych potrzeb klienta.
Stałe monitorowanie zmieniających się ustaw i norm prawnych,
oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych, pozwala nam
na podwyższenie poziomu świadczonych usług z zakresu Intrastatu,
cła oraz akcyzy.